– Transparens har vært hovedfokuset vårt i alle år

I disse dager tar vi en prat med alle våre medlemmer, for å lodde stemning i bransjen. Først ut er Early Media, og daglig leder, Kristian Susnic.

– Hvordan ønsker du at dine kunder skal oppleve dere?

– Early Media er opptatt av at kunder skal få levert kvalitet til en hver tid. Vår spisskompetanse er å hjelpe kunder til å oppnå best mulig effekt av sine markedsaktiviteter på internett. Vi skaper lønnsomhet for deg på internett, sier Susnic.

– Hvilke oppdrag liker dere best å jobbe med?

– Vi liker best å jobbe med kunder i alle fasonger og bransjer. Vi ønsker primært å jobbe med markedsaktiviteter på Google-plattformen og Facebook, sier Susnic.

– Hva gjør dere for å sikre transparens i forholdet med kunder?

– Transparens har vært hovedfokuset vårt i alle år. Vi er opptatt av at kunder får full oversikt over hva det koster og hva de får igjen. Konkret gjøres dette gjennom månedlige rapporter og aktiv bruk av Google Analytics, sier Susnic.

– Hva skulle du ønske preget faget det neste året?

– Enda større fokus på content og hvordan videre bygge relevans for kunder. Google og Facebook presiserer stadig hvor viktig det er for dem med relevant innhold, sier Susnic.

– Hva er spesielt med å jobbe hos dere?

– Hos oss er vi opptatt av individets utvikling. Hvordan kan man bli faglig sterk. Det ser vi også på hvor våre tidligere ansatte jobber i dag, uten å ville konkretisere det, svarer Susnic.

– Hvilket faglig nettsted eller kanal vil du anbefale andre å følge?

– Selv om vi lanserer nye websider snart, vil jeg likevel anbefale Googles egen inside blogg. Videre kan jeg nevne hanspetter.info og Inmas egne sider, avslutter Susnic med et lurt smil.