Coperformance

I Coperformance handler det om å levere kvalitet i alle ledd, tenke helhetlig og å levere resultater for kunden. Det vi gjør skal virke, og kunden skal se hvordan lønnsomheten utvikler seg. I tillegg er det viktig at markedsføringen blir gjort på en langsiktig måte hvor vi også tar hensyn til andre berørte.

Hos oss er det først og fremst resultatbasert markedsføring som gjelder. Byrået er primært bygd som et performance-byrå hvor metoden er å måle og justere for å gradvis øke lønnsomheten. I tillegg til analytiske ferdigheter er det kreative fortsatt viktig. Klassiske kunnskaper og utdanning, godt innhold, og web av høy kvalitet er like viktig som å kunne tune inn med måling og justering. Man kan ikke polere avføring, så vi satser på å levere gull i utgangspunktet.

Små og mellomstore bedrifter har i dag en del utfordringer med innkjøp av markedsføringstjenester. I tillegg har de minste bedriftene med under fem ansatte lav lønnsomhet. Dette er våre primære målgrupper. Vi har valgt å ha en sterk overvekt av mindre selskaper for å holde oss skarpe, og for å levere verdi hvor det trengs. I tillegg har vi også en liten andel startups. Det største faglige problemet generelt i vår målgruppe er enkelt og greit å få markedsføring som faktisk virker. Vår oppgave er å løse dette problemet for våre kunder.

Stefan Eklund

Stefan Eklund, daglig leder i Coinno.

Kontakt Coperformance

Stefan Eklund
Daglig leder
E-post: [email protected]
Mobil: 988 88 033
Web: coperformance.no