TRY Opt

TRY Opt startet opp som et performance byrå tilbake i 2015. i 2017 tok TRY Opt steget og etablerte seg som et fullservice mediebyrå.

Try Opt jobber med søkemotormarkedsføring

Om TRY Opt

TRY Opt er mediebyrået i TRY-huset, og det teller totalt 80 ansatte. Blant disse finner vi rådgivere, prosjektledere, analytikere, spesialister innenfor tradisjonelle medier som TV, radio, print, utendørs og kino, og spesialister på digital strategi, sosiale medier, programmatiske kjøp, SEO, SEM, influencer marketing, community management, podcast og personvern/GDPR. TRY Opt inkluderer også en avdeling for innholdsproduksjon, TRY Film, som har spesialkompetanse på produksjon på kanalenes premisser.

 

SEM og SEO i TRY Opt

I TRY Opt har vi en søk-avdeling som består av 9 spesialister innen SEM og SEO. Avdelingen jobber tett sammen, og selv om arbeidet er ulikt er hele avdelingen svært opptatt av best practice innen sine fagområder, samt sikre et godt samspill seg imellom. Begge disiplinene har levd siden byråets oppstart i 2015 og har siden den gang tatt en viktig rolle i å informere hele TRY-huset om hvorfor akkurat SEM og SEO er viktig å inkludere i mediemiksen.

TRY Opt ønsker å være en del av en bransjeforening som aktivt jobber for å fremme fordelene ved SEM og SEO. Vi ønsker også å bidra til gode faglige diskusjoner, samt lære av andre. Vi tror at et medlemskap vil styrke TRY Opt som byrå innen SEM og SEO, samt at vi både håper og tror at Bra Søk vil dra nytte av vår tilstedeværelse.

Stine Ekstrøm, Head of SEO i TRY Opt

Kontakt TRY Opt

Stine Ekstrøm Sivertsen
Head of SEO

[email protected]

Mobil: 406 25 246

try.no